Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Trigo rulezzzz

Ναι, έτσι λένε τον τρελό φίλο μου γιατί σας φαίνεται περίεργο;
Για ακόμα μια φορά καταλήξαμε στα Tgi, κάναμε σερφάρισμα μέσω του i-phone4 του που είναι τόσο γ-α-μ-ά-τ-ο (μόλις πιάσω μια δουλειά θα είναι το πρώτο μου δώρο στον εαυτό μου), κάναμε face-time ( πάλι έμαθα καινούργιες λέξεις), και φάγαμε τα πιο γαμάτα ορεκτικά που υπάρχουν στα φράιντειζ. Sesame chicken strips με Jack Daniel's sauce και potato twisters. D. μου επιτρέπεις να πω το tip: αντί για μαρούλι στα πρώτα μπορείς να ζητήσεις να ου βάλουν πατάτες, χωρίς επιπλέον χρέωση. Σλ παλιοπαππού. Ξέρεις εσύ! Και κλασικά τσέκαρα κάτω από ποιά αφίσα είχα κάτσει αυτή τη φορά:
  Αααααα και αυτό είναι το φόρεμα το οποίο έβλεπα στον ύπνο μου, το πήρα και τελικά τώρα δεν μ' αρέσει πολύ. Στα δοκιμαστήρια του LAK. για πολλοστή φορά. Η φωτό είναι από τον έρωτα με την πρώτη ματιά που έπαθα μαζί του (τυφλή θα ήμουνα).

3 σχόλια:

La Romantique είπε...

Όλο και κάποιον ωραίο συνδυασμό θα σκεφτείς για το φόρεμα. ;)

Amelie είπε...

Το έχω κάνει ήδη..! Αλλά είναι αυτό που παθαίνεις όταν αγοράζεις κάτι και σ'αρέσει πολύ και μετά λες αααα πως είμαι έτσι και φρικάρεις :p
Τσάμπα και τα 50 ευρώ :p

La Romantique είπε...

Ναι... Το ξέρω καλά αυτό το συναίσθημα. :p