Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Γουάου, τρομερή ανακάλυψη μικρή εξερευνήτριά μου :)

Κι εκεί που μιλούσα με την πολυαγαπημένη μου και τελευταία πολύ καλή μου φίλη D. για το πάρτυ που θέλει να κάνει, πως να το οργανώσει, ποιους να καλέσει, αν θα φτάσουν τα ποτά (της είπα να πει σε όλους να της φέρουν ποτά στο πάρτυ αλλά δεν ήθελε γιατί θέλει το πουλάκι μου δώρα κανονικά όχι ποτά και αηδίες- τρελή αναδρομή θυμήθηκα ένα τραγικό δώρο που μου έκαναν στο δικό μου πάρτυ από ένα εξίσου τραγικό μαγαζί και εκεί που δεν ήξερα με τι να το αλλάξω βρήκα ένα τέλειο κομπινεζόν κόκκινο της φωτιάς, καιρό έχω να το βάλω), αρχίζει να μου λέει πάλι για το γνωστό πρόσωπο και μπλα μπλα μπλα φτάνουμε στο σημείο που είχαν χρησιμοποιήσει προφυλακτικό soho Λονδίνου και σκαλώνω κι εγώ και αναρωτιέμαι τι είναι τούτο (μπας και κάνει θαύματα ρε παιδί μου) , γκουγκλάρω δε βρίσκω τίποτα ή μάλλον βρίσκω κάτι αυτό:
Ανταπόκριση απο λονδίνο. Ξεκινάμε απο τα φτηνά και ανεβαίνουμε. Τα μπουρδέλα στο Λονδίνο είναι στην περιοχή του Σόχο (SOHO). Σταθμός μετρό Πικαντίλι Σίρκους ή Λέστερ Σκουέαρ.  Είναι καμιά 40 διάσπαρτα μπουρδέλα, καθαρά, και οι τιμές ξεκινάνε απο 
20 λίρες-30Ε για απλό γαμήσι-εμπα-έβγα δηλ.
30 λίρες-45Ε για σεξ& Πίπα, αντε να σου κάνει και μιά στάση παραπάνω.
40 λίρες- 60Ε για σεξ, πίπα, διαφορετικές στάσεις για 20 λεπτά.
60λίρες- 90Ε  για μισή ώρα με όλα τα παραπάνω.
Και 120-150 λίρες -180-220Ε για μία ώρα πλήρες.
Αν  κλείσεις για όλη νύχτα το μίνιμουμ είναι 600λίρες- 890Ε απο τις 9 το βράδι μέχρι τις εφτά οκτώ το πρωί, μπορεί και παραπάνω εξαρτάται την γκόμενα. Οι γκόμενες είναι μέτριες αλλά μπορεί να πετύχεις και κανένα τόπ κάπου κάπου.
Επίσης στο Σόχο μετά τις μία παίζουν γκομενάκια που γαμιούνται ή σου παίρνουν πίπα στα όρθια σε καμιά σκοτηνή γωνία με 20-30 λίρες. Στην πέφτουν λέγοντας σου ?μπίζνες?
Μακριά γιατί βρομάνε πρέζα, αρώστια και κακό.
Ακόμα, μακριά απο τα υπόγεια μπαράκια στο Σόχο. Στα παίρνουν για το τίποτα.


Ε τελικά ευτυχώς που δεν το διάβασα όλο καμία σχέση. Απλά υπάρχει ένα προφυλακτικό soho που πωλείται στο Λονδίνο και μάλλον ειναι και γνωστό. Το μάθαμε κι αυτό το χρήσιμο πράγμα!
* Θα κάνω το πείραμα με την κόκα κόλα και τον μπιντέ να δω αν θα αστράψει από καθαριότητα πρώτον για να με πείσει να σταματήσω να πίνω κόκα κόλα και δεύτερον γιατί είμαι Σάββατο βράδυ άρρωστη, μόνη και βαριέμαι πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: