Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Σάββατο πρωί καφές κιμάς ψωμί.

Είναι το πιο ερωτικό πρωινό που είχα ποτέ.
Μη φανταστείτε γκομενικό ή κάτι τέτοιο.
Απλά έχει κρύο όπως μ'αρέσει .Και το air condition φυσάει ζεστό αέρα πάνω στα πόδια μου που φοράνε κάλτσες με αστεράκια. Ο καφές φουντούκι και οι χάρτες που διαβάζω με κάνουν να νιώθω πολύ σοφιστικέ και έχω κάτσει οκλαδόν στην καρέκλα. Η hi-tech  γιαγιά μου είναι ευτυχισμένη γιατί ανακάλυψε κάτι καρύδες-γλυκά που της είχαν φέρει δώρο στις γιορτές και τα έχει ήδη κρύψει στο συρτάρι της. Τα είχε στο σαλόνι και κάθε βράδυ έτρωγα και από ένα. Η μαμά ήρθε για να βάλει πλυντήριο και το σπίτι μοσχομυρίζει. Ο μπαμπάς μου έδωσε φιλάκι. Είναι πολύ ειδυλλιακή μέρα. Ακόμα και τα αρκουδάκια απέναντί μου με κοιτάνε διαφορετικά σήμερα, μάλλον επειδή διαβάζω. Χαίρονται. Όσο πιο πολύ διαβάσω τόσο πιο πολύ θα τα σφίξω, το βράδυ,  πριν δώσω μάθημα στη σχολή, από την αγωνία μου.
Ακούω Nouvelle Vague  και ανοίγω την ντουλάπα. Βάζω ένα φλόραλ φόρεμα που έχω βάλει 3 φορές όλες κι όλες στη ζωή μου και είναι τόσο ωραίο.
Στριφογυρίζω. Στριφογυρίζει κι αυτό.
Το φόρεμα έχει τούλι.
Το τούλι είναι μάυρο.
Η διάθεσή μου είναι ροζ.
Τα καλτσάκια μου ριγέ.
Η πλάτη μου με αστερόσκονη.
Το πρόσωπό μου είναι κίτρινο (δεν είμαι Κινέζα).
Το δωμάτιο είναι κόκκινο.
Ο καφές είναι...καφέ με ασπροδιαφανή συννεφάκια.
Πολλά χρώματα σήμερα:) Πολύ θετική ενέργεια και ρομαντισμός.
Γκλονγκ !Πάρτε λίγη!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ

hollysstyle είπε...

ΘΕΛΩΩΩΩΩΩ ...και θετική ενέργεια και ρομαντισμό!.... :) thx!!

Amelie είπε...

Keep on reading τότε..! Καλησπέρα :)