Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Mad Max γιατί να το δείτε


Αρχικά, για να δείτε πως όταν θέλεις κάτι μπορείς να το καταφέρεις.

Στη ζωή και παντού, οι άντρες αυτοί δεν υπάρχουν μόνο στις ταινίες και ολοκληρώνουν την έννοια της λέξης, όπως ο Μαξ.

Είναι ο ορισμός της εικόνας που έχω τραβήξει με το μουσικό κουτάκι της Αμελί, όταν κάποιος θέλει...


Να τη δεις:

- αν δουλεύεις πολλές ώρες σε γραφείο. Συνήθως με παίρνει ο ύπνος ειδικά σε κάτι ταινίες του Δαναού ψευτοκουλτουριάρικες ή μη ψευτό- που πάντα τρελαίνομαι να βλέπω. Γι αυτό έχω αρχίσει και επιλέγω τις καθημερινές να βλέπω αυτές και τα σαββατοκύριακα τις άλλες, σαν αυτή εδώ που σας λέω.

- γιατί η ένταση σε ξυπνάει και μια καλή ταινία σαν αυτή, δυνατή μπορεί να έχει περισσότερα ηθικά διδάγματα από κάποια άλλη που φαινομενικά έχει.

- γιατί οι καλές ερμηνείες ηθοποιών δε πάνε ποτέ χαμένες.

- αν έχεις την πιο παλιά με τον Μελ Γκίπσον, κάνε και τη σύγκριση σου εκτός κι αν έχεις μνήμη ψαριού σαν εμένα που τις βλέπω αλλά ξεχνώ ότι τις έχω δει.

Αυτό το μήνα έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να βλέπω 4 ταινίες την εβδομάδα, σινεθεραπεία- η καλύτερης μορφής θεραπεία μετά το πάω σε νησί μόνη μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: