Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Το "δίκαιο"




-Παίζουμε ένα παιχνίδι;

Θα κάνουμε βλακείες και όποιος έχει δίκιο κάθε φορά θα κερδίζει.

-Και ποιος θα μας λέει ποιος έχει δίκιο;

-Εγώ. Είμαι πιο συνειδητοποιημένος. Εγώ θα σ'αγαπάω, θα είμαι τέλειος. Όταν όμως κουραστώ να είμαι θα σου δείχνω τις ατέλειες σου.

-Και πως θα προλάβω να σε φτάσω;

-Στον έρωτα έτσι είναι. Όποιος προλάβει.

-Και είναι δίκαιο αυτό;

-Είναι. Κάνεις λάθη. Να μάθεις να τα πληρώνεις.

-Κι εσύ τι θα κερδίσεις;

-Την ηρεμία μου. Άσε με. Εγώ θέλω να μαι χαρούμενος.

-Εγώ θα μαι στενοχωρημένη.

-Δε με νοιάζει. Με στενοχωρείς.

-Μα θα είσαι χαρούμενος χωρίς εμένα;

-Ναι, θα είμαι. Φύγε.

-Δ ε φεύγω.

-Φύγε.

-            --                                       --                                   --                                 --                         -

Δεν είναι τυχαίο που δεν άκουσα φέτος Γιώτα Νέγκα από κοντά.




Νομίζεις θα βρεθούμε στα μισά.


Εγώ  έχω το δίκιο μου κι εσύ τον κόσμο όλο.


Κι εσένα που σε ήξερε κι η πέτρα που σηκώνω,
τρομάζεις όταν έρχομαι κοντά.



Νομίζεις ότι πήγες μακριά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: