Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Ten things.

1. Saturday night. Ok, δε χρειάζεται να ξεφαντώσεις. Ειδικά αν είσαι η Πάττυ και έχεις εξεταστική συνεπάγεται ότι έχεις και διάβασμα. Ο Ματίας επίσης μπορεί να σε κερατώνει με την Αντονέλλα ή η Αντονέλλα να του την πέφτει ασύστολα (όχι, δε βλέπω Πάττυ. Ό,τι αρπάξω από την γιαγιά μου και την χαζομαμά μου που το βλέπουν).
2. Ο κολλητός σου για ακόμα μια φορά σου κάνει το χατίρι: πηγαίνετε για φαγητό στα Friday's και διαλέγεις εσύ φαγητά-ειδυλλιακό. Τρως όπως πάντα περισσότερο.
3. Gay is the way. Ξέρω τι λέω.
4. Επανέκτησα τα δικαιώματά μου στο φουμπού τα οποία είχα χάσει και δεν το είχα καταλάβει. Ελπίζω να μη σταματήσω ποτέ να ξέρω απέξω όλο το φουμπού του κολλητού μου, με τα μικρά τους και με τα επίθετά τους.
5. Άκουσα την λέξη "σ'αγαπάω" μετά από μήνα ή μήνες; Ο αριθμός 5 δεν είναι τυχαίος.
6. Ξέχασε ή αφησε κι επίτηδες τα ζαχαρωτά στο κρεβάτι μου. Αν φάω ζαχαρωτά στις 4.30 το βράδυ θα είμαι χοντρέλω;
7. Η αδερφή μου έκλαιγε και δεν μπόρεσα να την παρηγορήσω όπως θα ήθελα (λούζ πόιντς)
8. Τελείωσε το φόρεμα στα Lak. που ονειρευόμουν. Νταξ λεφτά δεν είχα να το πάρω αλλά θα έβρισκα. Πρέπει να βρω κάτι άλλο να γεμίσει την φούσκα του μυαλού μου.
9. Αφαιρέθηκε ( από μένα) .
10. Το ΣΛ είναι μία από τις αγαπημένες μου εκφράσεις πλέον. Έχει γίνει στη σχολή διάσημο από μενα όπως και το "ασύλληπτο", το "κώστας παγκράτι" ή το "σκυλί της Φιλοσοφικής". Σημαίνει σε λατρεύω. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: