Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

People

Μερικά άτομα είναι τόσο καθαρά σαν το γαλάζιο που αντικρύζεις τις ηλιόλουστες μέρες του Μαϊου στον ουρανό και ακριβώς από κάτω στη θάλασσα. Η αντανάκλαση είναι μοναδική. Η εικόνα ειλικρινής όπως μερικά άτομα που δε θες να χάσεις ποτέ από δίπλα σου. Υπάρχουν ως αυτόνομες προσωπικότητες. Έχουν κι αυτά προβλήματα, κατάθλιψη ίσως κι ανησυχίες. Όμως ο φίλος μου  ο Π. έχει και κάτι παραπάνω. Ξέρει να ακούει και να απαντάει ως φίλος αληθινός. Ξέρει να είναι πάντα τόσο καθαρός, αν ήταν τόσο καθαρά και τα πνευμόνια του, θα ζούσε χίλια χρόνια.
Η φωτογραφία από την σημερινή μας βόλτα.
                                                                                                                                                       
Για την Κ.         Τα ξαφνικά μας είναι πάντα τα πιο όμορφα γεγονότα που μπορώ να θυμηθώ. Ο καφές που σπάει τη μύτη μας στη σχολή και χωρίς αυτόν δεν μπάινουμε για μάθημα, τα τραβήγματά μου για να μην αργήσουμε στο μάθημα και το πρήξιμο που σου κάνω για να μη χάσουμε ούτε ένα λεπτό ενώ μετά μπορεί να σου ζητήσω να βγούμε εντελώς από το αμφιθέατρο επειδή μου την βαράει, τα ξαφνικά επισκεπτήρια σπίτι σου με κλάματα στο πρόσωπο, τα ξαφνικά σινεμά και οι μπύρες στην Μαρίνα Ζ., οι όμορφες παρεξηγήσεις που πάντα λύνονται και πολλά άλλα - μεταξύ μας απορώ πως με ανέχεσαι-!                       
Η Φιλοσοφική μας


Κι άλλα τόσα άτομα, όχι πολλά που θα θελα να γράψω. Αλλά αυτές οι εικόνες μου ήρθαν στο μυαλό, γι'αυτό τα επέλεξα. Μακάρι στη ζωή μου να έχω πάντα άτομα που να μπορώ να συναντώ τέτοιες σκέψεις.

3 σχόλια:

the elf at bay είπε...

Είμαι μαζί σου!

Κατερίνα είπε...

Σ'αγαπώ και όταν αγαπάς τίποτα δε μένει άλυτο τίποτα δε μένει πίσω..Θα πάψω να σε "ανέχομαι" όταν θα πάψω να σ'αγαπώ that means ποτέ...

Amelie είπε...

@ the elf at bay, χαίρομαι :)

@ "Κατερίνα" (κορτσούδι), "τίποτα δε μένει πίσω", τι όμορφο αυτό, όμορφο σαν εσένα :) σ.α όπως σ.λ :)