Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Need for love

Με κράτησες ποτέ έτσι;
                    -
Φόρεσες το αγαπημένο σου πουκάμισο για να πάμε βόλτα στην εξοχή;
                    -
Και ξέρεις πόσο μου αρέσουν τα πουκάμισα...
                    -
Μπήκε ο Μάης κι ακόμα βρίσκομαι στον Οκτώβρη
                    -
Θα ήθελες να αλλάξουμε για λίγο το χρώμα των ημερών μας;
                    -
Κι αν δεν το αλλάξουμε, θα ήθελες να μοιραστούμε μια βόλτα στην εξοχή;

Κι ας μην έχω τον πολυπόθητο σκύλο, δεν θα είμαι και τόσο μόνη!

9 σχόλια:

roadartist είπε...

Όμορφη φωτο.. :) Ακόμη ομορφότερα συναισθήματα!

Amelie είπε...

@ roadartist, σ ευχαριστώ πολύ!

The NightWalker είπε...

Όντως όμορφη φώτο!!! Και όντως... Need for love και τίποτα άλλο!!!
Καλώς σε βρήκα!!! Φιλιά!!!

Amelie είπε...

@ Nightwalker, σ'ευχαριστώ πολύ! Αυτή η φωτογραφία δεν είναι δική μου βέβαια :/ Καλώς ήρθες :)

V.P. είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=3YcNzHOBmk8

Ταιριάζει στην ανάρτησή σου και στην σκέψη που μου προκάλεσες! :)

"You wear those shoes and I will wear that dress..."

panos srpk είπε...

Μόνο η αγάπη να υπάρχει και όλα τα άλλα θα έρθουν. Αγάπη ρε.

Amelie είπε...

@ Vazoula, όντως ταιριάζει πολύ! Είναι κομμάτι προσμονής για κάτι καλό που θα έρθει.

@ sarper, αγαααααάπη :) αλλά να την εκφράζουμε κιόλας, απλά και καθημερινά

Chatzelenis George είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Amelie είπε...

@ Later., αφαίρεση λόγω λάθους;