Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Κ. Βήτα

Το πρωί ξυπνάω με την Κυριακή του.

Το βράδυ, αργά κοιμάμαι με τη Μιράντα.

Είναι ο πιο πρόσφατος εθισμός μου.

"μου λέγες σ αγαπώ πιο πολύ κι από τον Bruce Lee
αν ήσουν κορίτσι θα σε παντρευόμουν , θα είχα σωθεί από τα
βάσανα αυτού του κόσμου, θα χάζευα ώρες τη ντεκαπάζ στα μαλλιά, 
τις αλλαγές από μαύρα σε χρυσά ξανθά" .

---------------------------------------------------------------------------------------------

"Στο καντράν του κινητού έχω κολλήσει, ένα μήνυμά σου μόνο θα δείξει
κι όλο μασάω την τσίχλα που μας αρέσει, ένα βράδυ στο χορτάρι είχαμε 
πέσει. Δεν είμαι παιδί μα εσύ με κάνεις, το βαλες σκοπό να με τρελάνεις.
Μα μ'αρέσει τόσο όταν κάνεις αστεία, θέλω να σε πιάσω από την γωνία
μέχρι τον σταθμό, έγινα από άνθρωπος παιδί χαζό. Μια Κυριακή από  χίλια
κομμάτια , έπεσε πάνω μας και μου ήρθαν δάκρυα"


Δεν υπάρχουν σχόλια: