1.του instagram. Τα πλουσιόπαιδα, οι κορμάρες, οι κοιλιακοί φέτες, τα ακριβά σκάφη, τα σπάνια αντικείμενα, οι ακριβές διακοπές, τα γκλάμορους ταξίδια, οι απίστευτα μεγάλες παρέες, ηλιοβασιλέματα και άλλα τέτοια. Δε χρειάζεσαι πολύ χρόνο για να καταλάβεις ποιος είναι τι εκεί μέσα.
2.facebook. Παλιά μόδα γι αυτό και βγήκε το instagram. Ωστόσο τα check-in σε νησιά, τώρα που ήταν και Πάσχα - και αλίμονο αν το Πάσχα δε πας σε ένα νησάκι- έδωσαν και πήραν.
3.foursquare. Τακτική του θέλω να ξέρεις που είμαι και τι κάνω. Μανιώδης τακτική του να παίρνεις πόντους και να κάνεις check in στα πιο γκλαμουράτα μέρη.
4.whats app. Το παιχνίδι του "τι ώρα κοιμήθηκες" αφού μπορείς να βλέπεις τι ώρα μπαινοβγαίνει ο άλλος. Ο νέος ρουφιάνος.
5.twitter. Οι εξυπνάδες των έξυπνων.
Νταξ, το παραδέχομαι με το ν.1 έχω πάθει κι εγώ μια εμμονή. Ξέρεις πόσο ωραίο είναι να έχεις κυτταρίτιδα και μια εφαρμογή να στην εξαφανίζει με τα εφέ της; Α, τρομερή απόλαυση. Ή να φτιάχνεις όμορφα τοπία και να γίνεσαι φωτογράφος ποιότητας; Το πρόβλημα δεν είναι οι εμμονές με αυτά. Είναι η νέα μόδα. Η μόδα που καταλαβαίνεις τι λεφτά έχει ο άλλος, που τα σπαταλά, σε ποια ακριβά μαγαζιά πίνει το ποτό του ή δειπνεί , με ακριβές εμφανίσεις και όταν πάει και σε κάτι πιο κουλτουρέ να προμοτάρεται πάντα η καλύτερη θέση. Το πρόβλημα είναι πως έγιναν όλα πια μία κοστολόγηση. Πως οι άνθρωποι που διαλέγουμε να είναι δίπλα μας δεν είναι οι άνθρωποι που μας ταιριάζουν απαραίτητα σα χαρακτήρες αλλά αυτοί που οικονομικά είναι το ίδιο δυνατοί με μας. "The good life photos" είναι το όνομα μιας εκ των ομάδων που προβάλλουν ακριβώς αυτά τα πρότυπα. Λες και ο κόσμος εκεί έξω έχει τη δυνατότητα να είναι πάντα σε ακριβά μέρη, να κάνει ακριβές διακοπές και να αγοράζει το τελευταίο κομμάτι γυαλιών ηλίου που θα καθρεπτίζει το απέραντο της θάλασσας και στην άκρη θα αχνοφαίνεται ένα σκάφος. Οι φωτογραφίες διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους ανάλογα με το προφίλ που επισκέπτεσαι. Αν μπεις πχ σε μιας πλούσιας γκόμενας, κάπου εκεί θα υπάρχει ένα στυλάτο κουτάβι ασορτί με κάποιο ντύσιμο εξτραβγκάντε και κοσμήματα να λάμπουν ή μπουκάλια ποτών με πολλές κοπέλες μαζί ή ακόμα καλύτερα συλλογή κοριτσιών πριν βγουν στο Island. Αν πάλι μπεις στο προφίλ πλούσιου γκόμενου, το λιγότερο που θα δεις είναι σκάφος, το αμέσως επόμενο εσωτερικό κυριλλέ μαγαζιού, δήθεν τυχαία το αμάξι του σε κάποια αλάνα να φιγουράρει. Όχι, αν με ρωτήσεις δεν είμαι κομπλεξική, ούτε θα δείξω τι έχω και αν έχω εκεί. Ίσα ίσα που θεωρώ πως αυτή είναι η ζωή τους και απλά φωτογραφίζουν την πραγματικότητά τους που δεν είναι άλλη από αυτή που περιέγραψα και αποτελείται ακριβώς από αυτές τις διασκεδάσεις και τα αντικείμενα υψηλής αξίας. Και να σου πω την αλήθεια, καμιά φορά τα χαζεύω. Αυτό που με πειράζει είναι πως αυτοί οι άνθρωποι είναι δυστυχώς όλοι κενοί. Η ζωή τους αποτελείται από διασκεδάσεις και γνωριμίες ατελείωτες, πϊαριλίκια και γκόμενες που θα μοιάζουν με σταρ του Χόλιγουντ αλλά στην Ελλάδα. Καθημερινά δουλεύουν ίσως και πολλές ώρες και από Παρασκευή ξεκινά το παρτάκι τους. Σε αυτό το παρτάκι, πίστεψέ με οι λέξεις αγάπη-έρωτας-συναίσθημα δεν έχουν καμία θέση. Γι αυτούς όλοι είναι ίδιοι εκτός από αυτούς που θα ξεχωρίσουν με τα λεφτά τους. Οι γνωριμίες πλέον γίνονται με οικονομικούς όρους. Και αυτό όχι γιατί νομίζουν ότι κάποιος φτωχότερος θα τους εκμεταλλευτεί ή θα τους θέλει γι αυτό αλλά επειδή έτσι μόνο νιώθουν ότι κατάκτησαν κάτι καλό, όταν οικονομικά είναι ίσο ή και ακόμη καλύτερο από αυτούς.
Αυτά από μένα, έπρεπε να κάνω μια τελευταία προσθήκη στο πως γίνονται οι γνωριμίες σήμερα. Την άφηνα τελευταία και καλύτερη. Καλό βράδυ!
2.facebook. Παλιά μόδα γι αυτό και βγήκε το instagram. Ωστόσο τα check-in σε νησιά, τώρα που ήταν και Πάσχα - και αλίμονο αν το Πάσχα δε πας σε ένα νησάκι- έδωσαν και πήραν.
3.foursquare. Τακτική του θέλω να ξέρεις που είμαι και τι κάνω. Μανιώδης τακτική του να παίρνεις πόντους και να κάνεις check in στα πιο γκλαμουράτα μέρη.
4.whats app. Το παιχνίδι του "τι ώρα κοιμήθηκες" αφού μπορείς να βλέπεις τι ώρα μπαινοβγαίνει ο άλλος. Ο νέος ρουφιάνος.
5.twitter. Οι εξυπνάδες των έξυπνων.
Νταξ, το παραδέχομαι με το ν.1 έχω πάθει κι εγώ μια εμμονή. Ξέρεις πόσο ωραίο είναι να έχεις κυτταρίτιδα και μια εφαρμογή να στην εξαφανίζει με τα εφέ της; Α, τρομερή απόλαυση. Ή να φτιάχνεις όμορφα τοπία και να γίνεσαι φωτογράφος ποιότητας; Το πρόβλημα δεν είναι οι εμμονές με αυτά. Είναι η νέα μόδα. Η μόδα που καταλαβαίνεις τι λεφτά έχει ο άλλος, που τα σπαταλά, σε ποια ακριβά μαγαζιά πίνει το ποτό του ή δειπνεί , με ακριβές εμφανίσεις και όταν πάει και σε κάτι πιο κουλτουρέ να προμοτάρεται πάντα η καλύτερη θέση. Το πρόβλημα είναι πως έγιναν όλα πια μία κοστολόγηση. Πως οι άνθρωποι που διαλέγουμε να είναι δίπλα μας δεν είναι οι άνθρωποι που μας ταιριάζουν απαραίτητα σα χαρακτήρες αλλά αυτοί που οικονομικά είναι το ίδιο δυνατοί με μας. "The good life photos" είναι το όνομα μιας εκ των ομάδων που προβάλλουν ακριβώς αυτά τα πρότυπα. Λες και ο κόσμος εκεί έξω έχει τη δυνατότητα να είναι πάντα σε ακριβά μέρη, να κάνει ακριβές διακοπές και να αγοράζει το τελευταίο κομμάτι γυαλιών ηλίου που θα καθρεπτίζει το απέραντο της θάλασσας και στην άκρη θα αχνοφαίνεται ένα σκάφος. Οι φωτογραφίες διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους ανάλογα με το προφίλ που επισκέπτεσαι. Αν μπεις πχ σε μιας πλούσιας γκόμενας, κάπου εκεί θα υπάρχει ένα στυλάτο κουτάβι ασορτί με κάποιο ντύσιμο εξτραβγκάντε και κοσμήματα να λάμπουν ή μπουκάλια ποτών με πολλές κοπέλες μαζί ή ακόμα καλύτερα συλλογή κοριτσιών πριν βγουν στο Island. Αν πάλι μπεις στο προφίλ πλούσιου γκόμενου, το λιγότερο που θα δεις είναι σκάφος, το αμέσως επόμενο εσωτερικό κυριλλέ μαγαζιού, δήθεν τυχαία το αμάξι του σε κάποια αλάνα να φιγουράρει. Όχι, αν με ρωτήσεις δεν είμαι κομπλεξική, ούτε θα δείξω τι έχω και αν έχω εκεί. Ίσα ίσα που θεωρώ πως αυτή είναι η ζωή τους και απλά φωτογραφίζουν την πραγματικότητά τους που δεν είναι άλλη από αυτή που περιέγραψα και αποτελείται ακριβώς από αυτές τις διασκεδάσεις και τα αντικείμενα υψηλής αξίας. Και να σου πω την αλήθεια, καμιά φορά τα χαζεύω. Αυτό που με πειράζει είναι πως αυτοί οι άνθρωποι είναι δυστυχώς όλοι κενοί. Η ζωή τους αποτελείται από διασκεδάσεις και γνωριμίες ατελείωτες, πϊαριλίκια και γκόμενες που θα μοιάζουν με σταρ του Χόλιγουντ αλλά στην Ελλάδα. Καθημερινά δουλεύουν ίσως και πολλές ώρες και από Παρασκευή ξεκινά το παρτάκι τους. Σε αυτό το παρτάκι, πίστεψέ με οι λέξεις αγάπη-έρωτας-συναίσθημα δεν έχουν καμία θέση. Γι αυτούς όλοι είναι ίδιοι εκτός από αυτούς που θα ξεχωρίσουν με τα λεφτά τους. Οι γνωριμίες πλέον γίνονται με οικονομικούς όρους. Και αυτό όχι γιατί νομίζουν ότι κάποιος φτωχότερος θα τους εκμεταλλευτεί ή θα τους θέλει γι αυτό αλλά επειδή έτσι μόνο νιώθουν ότι κατάκτησαν κάτι καλό, όταν οικονομικά είναι ίσο ή και ακόμη καλύτερο από αυτούς.
Αυτά από μένα, έπρεπε να κάνω μια τελευταία προσθήκη στο πως γίνονται οι γνωριμίες σήμερα. Την άφηνα τελευταία και καλύτερη. Καλό βράδυ!
2 σχόλια:
δεν έχω τίποτα από όλα αυτά. τι τυχερός που είμαι :)
mahler76, μπορείς και αποφασίζεις με το καλύτερο κριτήριο τότε :)
Δημοσίευση σχολίου