Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

φωτάκια

Μπιπ
Η κλήση σας προωθείται
Μπιπ
Η κλήση σας προωθείται
Ένας χρόνος πλησιάζει να κλείσει τις πόρτες του.
Ένα καλοκαίρι έρχεται.
Από'δω και πέρα φοβάμαι τα καλοκαίρια γιατί μου άλλαξαν όλη τη ζωή.
Φοβάμαι να "προωθείται" και η ζωή μου.
Μπιπ...
σήκωσέ το
Κι αν όχι;
Είναι επειδή μ'αρέσει να κοιτώ τους πλανήτες στην οθόνη αναμονής και τα φωτάκια τους να γυρνούν γύρω γύρω και να σχηματίζουν μεγάλα σχέδια στο ταβάνι. Στο ταβάνι φαίνονται πιο μεγάλα και μου κάνουν παρέα.
Τυλίγομαι με τον ροζ μου αρκούδο.
Καληνύχτα, Αμελί !


Ξεβρασμός.
Κι αν δεν υπάρχει;
Στο κάτω κάτω τίποτα δεν υπάρχει.
Κι όλα είναι ψεύτικα.
Ψηφιακή βροχή.
Κι ας υπάρχει.

7 σχόλια:

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

ε λοιπόν αυτή η ανάρτηση είναι η ιδανική για μένα.η ιδανική για σήμερα.

η κλήση που προωθείται-το καλοκαίρι που φοβάμαι γιατί όντως μου άλλαξε τη ζωή-η αναμονή.

όλα είναι ψεύτικα.

ένα ψέμα ήταν..μα τελείωσε νωρίς.


Καλό σου μεσημέρι!

Amelie είπε...

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο, λες να μοιραζόμαστε κοινές εμπειρίες; Χμ :) Χαίρομαι όπως και να ' χει! Σε φιλώ!

ρομπερτ είπε...

impressive writing.

Amelie είπε...

Ρομπερτ, thank you ..:)

Te quiero puta είπε...

Te quiero Puta

http://www.youtube.com/watch?v=SEHmfoHfGtQ&feature=related

Ανώνυμος είπε...

Τα καλύτερα είναι αυτά που ακόμα δεν έχω γευτεί
αφού κρύβεται το αύριο σ’ ό,τι έχω ονειρευτεί
Τα καλύτερα θα ‘ρθουν μάτια μου δεν ανησυχώ
φτάνει το δικό σου πρόσωπο να βλέπω όταν ξυπνώ

http://www.youtube.com/watch?v=oy9OxlVdUwA


ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ γλυκουλι μου!! ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (που και εγω μέσα μου ελπίζω να ερθουν....)

Α! και κάτι ακόμη . . . .


Always wear your invisible crown . .

asteraki . .

Amelie είπε...

Asteraki, η τελευταία φράση μ'άρεσε τόσο πολύ...θα την κάνω μότο :) τα καλύτερα και σε σένα.Φιλάκια πολλά.Χαίρομαι που περνάς πάντα. :)